سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش ثبت نام و ساخت حساب (اکانت) در صرافی بایننس

ثبت نام در بایننس و ساخت حساب کاربری در این صرافی الزامی است. اکنون به آموزش نحوه و روش ایجاد اکانت در صرافی Binance خواهیم پرداخت.

 

بایننس بزرگترین صرافی رمز ارزی دنیا است. برای بسیاری از کاربران سراسر دنیا، اینجا تنها مکان برای ترید انواع رمز ارز محسوب می‌شود. اولین سرمایه گذاران در این صرافی، بهترین تصمیم عمرشان را گرفتند، چرا که توانستند طی مدت زمانی کوتاه، ارزش دارایی خود را بیشتر از 2500 برابر افزایش بدهند! در ابتدا ارزش هر واحد توکن بایننس کوین، که این صرافی برای جذب سرمایه به افراد اعطا می‌کرد، 0.1 دلار بود، اما این ارز دیجیتال اکنون با قیمت حدود 380 دلار معامله می‌شود و از نظر مارکت کپ، سومین ارز دیجیتال برتر بازار است. اگر شما نیز به استفاده از سرویس‌های این پلتفرم موفق علاقه‌مند شده‌اید، نیازمند ساخت حساب بایننس هستید.

کمی درباره بایننس، بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی دنیا

با در نظر گرفتن تاریخچه کوتاه شرکت و تاسیس آن در سال 2017، سرعت رشد صرافی Binance فوق‌العاده بوده است. به طور متوسط روزانه 1 میلیارد دلار معامله بر بستر این پلتفرم صورت گرفته و از نظر حجم تبادلات، اکنون بزرگترین صرافی مبادلات آلت کوین‌ها است.

ترید در بایننس با توجه به تعدد رمز ارزهای پشتیبانی شده در آن و همچنین تعدد کاربران، گزینه بهتری در مقایسه با دیگر صرافی‌ها است. به این منظور به ساخت حساب بایننس نیاز دارید.

Binance چهار سال پیش و در سال 2017، در کشور چین تاسیس شد، اما خیلی زود پیشرفت کرد. قوانین خرید بیت کوین با ریال بسیار سرسختانه مربوط به رمز ارزها در کشور محل تاسیس شرکت، بنیان‌گذاران آن را مجبور به مهاجرت به کشوری با قوانین باز در این رابطه کرد. آن‌ها ژاپن را انتخاب کردند. بنیان‌گذار اصلی بایننس آقای چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zao)  با نام مستعار CZ است. تجربه او در توسعه چند سیستم مبادله برای بورس کشور ژاپن به ساخت و توسعه بایننس کمک زیادی کرد.

در یکی از مطالب قبلی به طور مفصل درباره Binance صحبت کرده و به بررسی مزایا، ویژگی‌ها، مشکلات، کارمزد، انواع خدمات و همچنین مقایسه آن با سایر بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به مطلب زیر مراجعه کنید:

هشدار ؛ ساخت اکانت در بایننس برای ایرانیان ممنوع است!

عدم توجه به این نکته، خطر بلوکه شدن دارایی‌ شما را در پی دارد. صرافی بایننس تحت تاثیر تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه کشورمان، استفاده از خدماتش را برای کاربران ایرانی ممنوع کرده است. اگر سیستم به هویت شما پی ببرد، حسابتان را مسدود و دارایی‌تان را بلوکه خواهد کرد. اگرچه طبق تجربه، اغلب کاربران در نهایت موفق به بازپس‌گیری رمز ارزهای خود شده‌اند، اما این کار استرس فراوانی روی آن‌ها تحمیل کرده و متحمل دردسرهای فراوانی شده‌اند.

در هر زمان، ثبت نام، ترید یا فقط بررسی موجودی، حتما آدرس آی‌پی سیستم خود را عوض کنید. این متداول‌ترین اشتباهی است که به لو رفتن هویت واقعی کاربران منجر می‌شود. کافی است تنها یک مرتبه، از طریق یک آدرس IP متعلق به ایران با سرورهای بایننس تبادل داده کنید تا به شما مشکوک شود. با استفاده از یک نرم افزار تغییر آدرس آی‌پی نظیر VPN، موقعیت جغرافیایی واقعی خود را پنهان کنید. کشور محل قرارگیری سرور VPN مورد استفاده در زمان ثبت نام را به خاطر داشته و همیشه برای استفاده از وب سایت یا اپلیکیشن، از یک آدرس IP مربوط به همان کشور استفاده کنید. به عبارتی اگر در زمان ساخت حساب اکانت بایننس به سرور آلمان (برای مثال) متصل بودید، از این به بعد فقط به سرورهایی واقع در همان کشور باید متصل شوید.

نکته مهم دیگر عدم ثبت نام با آی‌پی سایر کشورهای واقع در بلک لیست Binance نظیر آمریکا است! بله آمریکا نیز در این فهرست قرار دارد! بایننس پلتفرمی متفاوت با نام Binance US مخصوص کاربران این کشور توسعه داده که کاملا منطبق با قوانین آن است.

همچنین هرگز با پاسپورت ایرانی احراز هویت نکرده و شماره‌ای با پیش شماره 98+ ارائه نکنید، با این کار، سیستم به جای شک، از هویت ایرانی شما مطمئن خواهد شد و بلوکه شدن دارایی و بسته شدن حساب قطعی است. به طور پیش‌فرض بعد از ایجاد اکانت بایننس می‌توانید تا سقف روزانه دو بیت کوین به تبادل رمز ارزها، ارسال و دریافت آن‌ها بپردازید. اگر نیازمند افزایش این سقف هستید، از یک هویت جعلی، متعلق به فردی ساکن کشور سرور مورد استفاده در نرم افزار VPN، استفاده کنید.

راهکار کاربران حرفه‌ای، خرید یک آی‌پی ثابت یا استفاده از وی‌پی‌اس است. در مطلب زیر به طور مفصل در این رابطه توضیح دادیم. با توجه به خطرات لو رفتن هویت ایرانی شما برای Binance، ابتدا حتما مطلب زیر را مطالعه کرده و سپس اقدام به ساخت حساب و شروع فعالیت کنید.

چگونگی ساخت حساب کاربری صرافی بایننس

ابتدا به آدرس binance.com/en/download مراجعه و نرم افزار مورد نظر را برای پلتفرم‌های دسکتاپ یا موبایل دانلود کنید. می‌توانید بدون نیاز به نصب یک اپلیکیشن، برای ایجاد حساب کاربری و سپس استفاده از خدمات، از وب سایت استفاده کنید.

ثبت نام در وب سایت

وارد صفحه نخست وب سایت این صرافی به آدرس binance.com شده و سپس از گوشه بالا سمت راست، روی گزینه Register کلیک کنید.

ثبت نام در صرافی بایننس

در صفحه بعد، ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. حتما از پسوردی پیچیده و غیر مشابه با سایر حساب‌های کاربری خود برای ساخت حساب بایننس استفاده کنید. وقتی فرم تکمیل شد، روی دکمه‌ی Register کلیک کنید تا یک ایمیل تأییدیه برای شما ارسال شود. با کلیک روی آن عملیات ثبت نام تکمیل خواهد شد.

نیازی به نگرانی درباره ایمیل نیست و می‌توانید از هر آدرسی برای ثبت حساب استفاده کنید. گوگل اطلاعات کاربرانش را در اختیار دیگر شرکت‌ها قرار نداده و بایننس از طریق آدرس Gmail نمی‌تواند به هویت واقعی شما پی ببرد.

صرافی بایننس – Binance

تایید هویت دو مرحله‌ای را حتما فعال کنید. این کار را بلافاصله بعد از ایجاد اکانت بایننس انجام بدهید، وگرنه حین انجام اولین تراکنش و ارسال رمز ارز برای دیگران، مجبور به آن خواهید شد! با توجه به عدم امکان ارائه شماره موبایلی با پیش شماره 98+، گزینه فعال‌سازی 2FA با نرم افزار Google Authenticator را انتخاب کنید. این اپلیکیشن را از گوگل پلی استور یا اپ استور دانلود و نصب کنید. دکمه قرمز رنگ + را در پایین سمت راست صفحه لمس و QR کد نمایش داده شده روی صفحه را با دوربین گوشی اسکن کنید.

ثبت نام در اپلیکیشن

اپلیکیشن را برای اندروید از Google Play Store و برای آی او اس از Apple Store دانلود، نصب و اجرا کنید. در سمت چپ صفحه، گزینه‌ی Login/Register را لمس کنید.

ترید در صرافی ارز دیجیتال Binance

در پایین صفحه گزینه “No account yet? Register” را لمس و در مرحله بعد نام کاربری و رمز عبور مورد نظرتان را وارد کنید. تیک گزینه موافقت با قوانین صرافی را زده و سپس روی دکمه زرد رنگ Register ضربه بزنید. اگر توسط یکی از دوستان خود برای استفاده از بایننس و ترید در آن دعوت شده‌اید، آیدی او را در قسمت “Referral ID” وارد کنید. بر اساس سیستمی که بزرگترین صرافی دنیا در نظر گرفته است، بخشی از کارمزدهای تریدهای شما به فرد معرف اختصاص داده می‌شود.

ثبت نام در صرافی بایننس

برای اطمینان از ربات نبودن شما، یک اسلاید نمایش داده می‌شود. آن را تا زمان درست شدن پازل به آرامی با انگشت جابه‌جا کنید.

ترید در صرافی ارز دیجیتال Binance

ایمیلی برای آدرس ارائه شده ارسال می‌شود. کد داخل آن را در کادر وارد کنید.

ثبت نام صرافی بایننس

چند نکته درباره ثبت نام و ساخت حساب بایننس

  • برای ساخت حساب بایننس از طریق شماره موبایل، گزینه دیگری در تب Mobile وجود دارد، اما این گزینه برای کاربران ایرانی غیر قابل استفاده است. هرگز از شماره موبایلی با پیش شماره 98+ برای ساخت اکانت استفاده نکنید.
  • نکات مربوط به تغییر آی‌پی را حتی در زمان درست کردن حساب کاربری مو به مو رعایت کنید.
  • برای رد کردن سریع مرحله ثب نام، از وارد کردن ایمیلی نامعتبر که دسترسی سریع به آن نداشته و امنیتش به وسیله راهکارهایی نظیر احراز هویت دو مرحله‌ای به طور کامل تامین نشده است، خودداری کنید. در صورت فراموشی رمز عبور، فقط از طریق این ایمیل قادر به بازیابی حساب کاربری خود خواهید بود.
  • قبل از شروع کار و ترید در بایننس، پیشنهاد می‌کنیم امنیت اکانت خود را افزایش بدهید. بعد از اولین مرتبه لاگین، از شما درخواست می‌شود تا احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) را برای آن فعال کنید. البته می‌توان این فرآیند را به بعد موکول کرد، اما با توجه به زمان‌بر نبودن آن، پیشنهاد می‌کنیم بلافاصله بعد از ساخت حساب Binance احراز هویت دو مرحله‌ای را نیز فعال کنید.

منبع: bitdegree

مطالب مرتبط