سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

صرافی کوین گت بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران بوده که ازتمامی ارزها و توکن های لیست شده در بایننس پشتیبانی می کند،همچنین این صرافی به بایننس متصل می باشد، یعنی اینکه احتمال بلوکه شدن سرمایه شما بخاطر تحریم ها صفر می باشد.چون از آنجایی که اکثر صرافی ها خارجی و کیف پول ها به سایفر تریس(سیستم تشخیص آی پی ) متصل هستند ، اگر احیانا تتشخیص داده شود که مبلغ ارسالی از یک کیف پول متصل به آی پی ایران بوده احتمال بلوکه کردن وجود دارد

لذا صرافی معتبر کوین گت این مشکل را برای هموطنان عزیز برطرف نموده است.

خرید و فروش در این صرافی ارز دیجیتال کاملا اتوماتیک و بصورت آنی انجام می گیرید 

آموزش خرید بیت کوین از صرافی کوین گت:

1.با مرجعه به صفحه کیف پول های پیشنهادی صرافی کوین گت ، کیف پول مورد نظر خودمان را انتخاب کرده و نصب می کنیم .

قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال بیت کوین

2.در صرافی کوین گت ثبت نام کرده، مدارک احراز هویتی (عکس کارت ملی و کارت بانکی) را به صرافی کوین گت برای احراز هویت ارسال می کنیم.

3.بعد از تایید شدن احراز هویت شما که معمولا چند دقیقه تا چند ساعت طول می کشد، می توانید ارز مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و بخرید.(توجه نمایید که صرافی کوین گت تقریبا از همه ارزها و توکن های لیست شده در صرافی بایننس پشتیبانی می کند)

قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال بیت کوین

چرا باید بیت کوین و یا سایر ازهای دیجیتال را بخریم؟

اگر در اطرافیان خود کسی را می‌‌شناسید که درباره بیت کوین و سایر ارزها و مسائل مربوط به آن ها زیاد صحبت می‌کند، احتمالا این سوال برای‌تان پیش‌ آمده که «آیا باید من هم بیت کوین یا ارز دیگر بخرم و از قافله جا نمانم؟».

تنها یک نگاه به نمودار همیشه صعودی بیت کوین در تاریخ چند ساله‌اش کافی است تا شما را به این فکر وا دارد که بیت کوینِ امروز، همواره ارزشمندتر از دیروز است. اما این یک تفکر اشتباه است و می‌تواند شما را به دردسر هم بیاندازد. معمولا این موضوع در میان مردم و رسانه‌ها زمانی داغ می‌شود که قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال به صورت شدید افزایش می‌یابد. چنین افزایش‌های قیمتی طیف جدیدی از مردم را با این پدیده آشنا می‌کند و تعداد بسیاری از آن‌ها در اوج قیمت اقدام به خرید می‌کنند. نتیجه چنین موج خریدی همانطور که بارها مشاهده شده، تجربه ضررهای هنگفت و از دست دادن سرمایه‌های زیاد بوده است.

لاوه بر این، شما باید ارزی را که می‌خرید را بشناسید و با آن آشنا باشید. پس تصمیم شما برای خرید و سرمایه‌گذاری، از باوری ناشی می‌شود که نسبت به آینده این فناوری دارید. در نهایت باید ابتدا بیت کوین را بشناسید، ابهاماتتان را در رابطه با آن برطرف کنید و اگر معتقدید که پتانسیل تبدیل شدن به پول آینده و تحقق اهدافش را دارد، در زمان مناسب آن را بخرید!

قیمت لحظه ای بیت کوین

آیا با بیت کوین می‌توان چیزی خرید؟

استفاده از بیت کوین برای خرید کالا و خدمات در حال افزایش است. یکی از مزیت‌های این ارز دیجیتال فراهم کردن امکان خرید برای کاربران کشورهای تحت تحریم‌های مالی مانند ایران، کره شمالی  است که کاربران به وسیله آن می‌توانند بدون نیاز به پی‌پال و کارت‌های اعتباری، سرویس مورد نظر خود را خریداری کنند. برای مثال کاربران می‌توانند هم‌اکنون برای خرید دامنه‌های اینترنتی از نِیم‌چیپ، بازی‌های ویدیوئی، گیفت کارت‌ها و غیره از طریق سرویس‌هایی مانند بیت‌رفیل، از بیت کوین استفاده کنند.
همچنین قابلیت خرید با بیت کوین در رستوران‌ها و فروشگاه‌ها نیز در سطح جهانی در حال گسترش است اما هنوز تعداد انگشت شماری از این کسب‌وکارها در داخل ایران اقدام به پذیرش بیت کوین کرده‌اند.

یکی از موانعی که پذیرش بیت کوین را در کسب‌وکارهای مختلف دشوار کرده، کند بودن تراکنش‌های آن است که مشتریان برای تایید آن نیاز دارند زمان زیادی را صبر کنند. شبکه لایتنینگ از جمله راهکارهایی است که استفاده از آن سبب انجام سریع تراکنش‌های بیت کوین می‌شود.